Místo práce
- Záleží na dohodě se zaměstnavatelem
- 80% Jemnice a okolí
- 20% celá ČR (převážně jednodenní služební cesty)
O práci:
- Práce je jednosměnná
- Pracovní doba obvykle 6:00 – 14:30 hod, ale občas děláme i přesčasy
- Práce v kanceláři i kontrola v terénu (staveniště, terén apod.)
- Zodpovídá za kompletní plánování a realizaci projektu / zakázky elektromontážních prací. Tedy za dobré naplánování a následné organizování, řízení a kontrolu realizace projektu a to tak, aby byl projekt / zakázka řádně ukončena a předána investorovi
- Typická náplň práce manažera projektu/zakázky:
- Vypracovává harmonogram projektu a plánuje práci na projektu, vede písemnou dokumentaci projektu / zakázky
- Zodpovídá za stav projektu
- Koordinuje jednotlivé práce na zakázce (elektromontážní pracovníky, zemní práce, výškové práce, jeřáb apod…)
- Komunikuje výstupy a výsledky projektu směrem k vedení společnosti
- Včas identifikuje problémy na projektu a snaží se je s předstihem řešit
Koho hledáme:
- VŠ / vyučené s maturitou či maturanty v oboru silnoproud či obdobného oboru s praxí na stavbě
- Elektrotechnika podle §19 zákona č. 250/2021 Sb. a §6NV 194/2022Sb. (dříve §6 vyhl.50/1978)
- Komunikativní, spolehlivé, pečlivé, zodpovědné a schopné samostatné práce
- Řidičský průkaz skup. B
- Se znalostí MS Office, v systému MyWac zaškolíme
Co nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr, na jednu pracovní směnu
- Odpovídající finanční ohodnocení (dle předchozí praxe a zkušeností)
- Penzijní připojištění
- Zázemí stabilní společnosti
- Služební mobilní telefon
- Vzdělávání a zvyšování kvalifikace
- Služební automobil
- 13. - 14. plat
Těšíme se na Vaše životopisy zaslané na e-mail :