Kariéra

PROJEKT MANAŽER

Místo práce

  • Záleží na dohodě se zaměstnavatelem
  • 80% Jemnice a okolí
  • 20% celá ČR (převážně jednodenní služební cesty)

O práci:

  • Práce je jednosměnná
  • Pracovní doba obvykle 6:00 – 14:30 hod, ale občas děláme i přesčasy
  • Práce v kanceláři i kontrola v terénu (staveniště, terén apod.)
  • Zodpovídá za kompletní plánování a realizaci projektu / zakázky elektromontážních prací. Tedy za dobré naplánování a následné organizování, řízení a kontrolu realizace projektu a to tak, aby byl projekt / zakázka řádně ukončena a předána investorovi
  • Typická náplň práce manažera projektu/zakázky:
    - Vypracovává harmonogram projektu a plánuje práci na projektu, vede písemnou dokumentaci projektu / zakázky
    - Zodpovídá za stav projektu
    - Koordinuje jednotlivé práce na zakázce (elektromontážní pracovníky, zemní práce, výškové práce, jeřáb apod…)
    - Komunikuje výstupy a výsledky projektu směrem k vedení společnosti
    - Včas identifikuje problémy na projektu a snaží se je s předstihem řešit

Koho hledáme:

  • VŠ / vyučené s maturitou či maturanty v oboru silnoproud či obdobného oboru s praxí na stavbě
  • Elektrotechnika podle §19 zákona č. 250/2021 Sb. a §6NV 194/2022Sb. (dříve §6 vyhl.50/1978)
  • Komunikativní, spolehlivé, pečlivé, zodpovědné a schopné samostatné práce
  • Řidičský průkaz skup. B
  • Se znalostí MS Office, v systému MyWac zaškolíme

Co nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr, na jednu pracovní směnu
  • Odpovídající finanční ohodnocení (dle předchozí praxe a zkušeností)
  • Penzijní připojištění
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Služební mobilní telefon
  • Vzdělávání a zvyšování kvalifikace
  • Služební automobil
  • 13. - 14. plat

Těšíme se na Vaše životopisy zaslané na e-mail prace@ecorem.cz:

777 450 150